1.       Možnosti platby:

Platbu za objednané zboží můžete poukázat na náš bankovní účet 3. způsoby. Podotýkáme, že veškeré převody plateb přijímáme pouze z ČR.
  • Bankovním převodem z Vašeho účtu  (internetbanking, GSM banking - platby přijímáme pouze z ČR ).
  • Složením peněz v hotovosti na kterékoliv pobočce vaší banky v ČR přímo na náš účet.
  • Odesláním finanční částky na náš účet poštovní poukázkou typu ,,A,, z kterékoliv pošty v ČR ( adresu majitele účtu naleznete v kategorii "kontakt" )
 
1.1.    Číslo účtu nezveřejňujeme na těchto stránkách, ani v souhrné automatické zprávě, aby nedocházelo ke špatným převodům částek na náš účet. Objednáváte zakázkovou výrobu potisku na přání a další podobné služby, proto se celková cena zboží může v závěru lišit. Týká se především dotisků na trička, větší motivy k potisku na přání, grafické práce a služby navíc. Bankovní spojení zasíláme osobně emailovou zprávou po vaší objednávce v době od 8:00 do 15:00 hodin (pouze v pracovní dny). 
 
1.2.    Osobní odběr je možný na naší adrese: Na Hradě 99, 789 61 Bludov. I v tomto případě Vás požádáme o platbu předem na náš účet, nebo dle domluvy na naší adrese. Pouze částka bude bez poštovného.
 
1.3.    Upozornění: V případě, kdy se může stát, že je již vaše platba na našem účtu a nebudeme schopni Vám zakázku z nějakého důvodu vyhotovit (delší technická výluka, zboží, nebo materiál k výrobě nebudeme moci do termínu naskladnit, nebo i pracovní neschopnost), bude Vám platba zaslána zpět na číslo účtu ze kterého byla platba provedena. Pokud byla zakázka hrazena přes poštu ,,složenkou typu A,, na náš účet, platbu vracíme na adresu kupujícího, kterou uvedl v objednávkovém formuláři. 
 
 
2.      Zpracování zakázky ( jak dlouho trvá výroba ) :
 
2.1.   Veškerá výroba potisku - doba vyhotovení 2 až 4 pracovní dny od obdržení platby na náš účet. Pět a více kusů, nebo není-li momentálně zboží skladem, výroba 5 až 7 pracovních dní a odesíláme. U větších zakázek řešíme výrobu idnividuálně dle domluvy a až poté expedujeme. Prosíme nezaměňujte dobu vyhotovení předmětů s dobou dodání !
 
2.2.   Došlé platby evidujeme v průběhu každého pracovního dne - výroba předmětů v pořadí dle přijatých plateb.
O došlých platbách a dalším průběhu objednávky informujeme zákazníka emailem. Objednáváte - li zakázku pouze přes email, tyto informace podáme na vyžádání.
 
2.3.   Přes víkend a ve státní svátky netiskneme, a ani neodesíláme zboží!
 
 
3.       Doprava ( odeslání zakázky ):
 
3.1.    Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty, a nebo je možno si je vyzvednout osobně ( zde je nutná předchozí domluva ).
 
3.2.    Všechny zakázky odesíláme jako doporučenou zásilku denně do 15.00 hodin, nebo Balíkem do ruky ( u balíků do ruky pošta garantuje doručení do druhého prac. dne od podání zásilky ).
         Poznámka: 
  • Důležité: Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. 
  • V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. 
  • Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl neporušen.
  • V případě, že po otevření zásilky shledáte poškození obsahu, do dvou dnů reklamujte na vaší poště. Zásilky jsou vždy pojištěny. Více informací k reklamacím na stránkách České pošty: https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace
 
3.3.    Ke každé dodávce zakázky bude přiložen doklad - paragon (popřípadě je zaslán elektronicky), který slouží současně jako dodací a záruční list.
 
3.4.    Na dobírku a do zahraničí nezasíláme!
 
3.5.    O odchozích zásilkách informujeme zákazníky vždy emailem. V případě, že Vám zásilka nedojde cca do 5. prac. dní po obdržení emailu o odeslání zásilky, neprodleně nás informujte. Zašleme scan podacího lístku ( nebo číslo z podacího lístku ) abyste se mohli sami informovat na vaší poště.
 
3.6.    Vrátí - li se nám zásilka zpět z důvodu:
  • nepřevzali jste si zásilku
  • nepravdivé přepravní údaje (adresa kupujícího), špatně vyplněné jméno a adresa bez diakritiky, směrovací číslo, požadujeme doplacení dalších expedičních nákladů na náš účet a až poté znovu odesíláme. Viz. ,,obchodní podmínky ,, 

3.7.    V žádném případě nevracíme platbu za vyhotovené  (nepřevzaté) přeměty viz. "obchodní podmínky".

 
4.      Cena poštovného:

Upozornění:
Přichází v platnost nový ceník České pošty. V rámci zdražení některých služeb (týká se převážně doporučených zásilek, cenné psaní a pod.) je na našem eshopu cena za poštovné stanovena pouze informačně a bude Vám upřesněna po objednávce zakázky emailem.
Jako příklad bychom chtěli uvést: Předměty, které nelze dodat v obálkách, plastových obálkách, kartonech, při větším počtu a rozměru zásilky, dále cena za zboží bude převyšovat částku 700 Kč odesíláme převážně po ČR jen ,,BALÍKEM DO RUKY,,

 
Orientační cena poštovného:
Doporučené psaní prioritní - doba dodání od podání zásilky cca 1 až 3 prac. dny. Možnost zvolení této dopravy nabízíme pouze u objednávek s celkovou cenou do 700 Kč
Orientační přehled cen za tuto dopravu:
Menší předměty:  1 kus tričko, 2 kusy taška, cena od 70 Kč (doporučené psaní prioritní)
Více předmětů v zásilce, nebo  nelze -li zaslat zboží, jako doporučené psaní již zasíláme "Balíkem do ruky" cena dopravy 130 Kč
 
Balík do ruky - doba dodání od podání zásilky 1 až 3 prac. dny. Tuto dopravu aplikujeme automaticky u objednávek s cenou nad 700 Kč
Orientační přehled cen za tuto dopravu:
0-3 kg - 130 Kč
3-10 kg - 170 Kč
10-20 kg - 220 Kč
Při objednávce v našem eshopu nad 1000 Kč - poštovné po ČR zdarma.